5.6.11

Eläkeläiset - Mulla menee lujaa (Pelle Miljoona cover)



Suomalaisia Eläkeläiset, Joensuusta, kun pelasin kattaa klassisen yhtye Pelle Miljoona.

The finnish from Eläkeläiset (seniors), from Joensuu, playing a cover of the classic band Pelle Miljoona (celtic thunder).

Os finlandeses do Eläkeläiset (idosos), de Joensuu, tocando um cover da clássica Pelle Miljoona (trovão celta).

PELLE MILJOONA lyrics
Mul on tulivuori sisälläin
kuuma laava virtaa suonissain
neutronipommi laukee sydämessäin
tähtitaivas aukee silmissäin

KERTO

beibi pidä nyt minusta kiinni
koska tuntuu että repeän
musiikki lyö pääni tainnoksiin
ja saa ruumiini lentämään
mulla menee lujaa, hei hallelujaa
mulla menee lujaa, hei hallelujaa

pikajuna juoksee läpi pään
koko ruumiin saa tärähtämään
olen räjähtävä keidas
olen palava keihäs

KERTO

olen kiehuva valtameri
olen riehuva enkeli
olen soivaa energiaa
raakaa voimaa ja anarkiaa

KERTO

No comments:

Post a Comment